16.2.12

Muszę na czas kilku tygodni zawiesić bloga. Brzmi to może jak kpina, zważywszy ile blog żył, ale prawda jest brutalna, w tej chwili mam jedno wielkie zobowiązanie, które jest dla mnie bardzo ważne i zajmuje mi większość wolnego czasu. W wolnych chwilach nie mam już siły żeby pisać logiczne notki, więc z troski o poziom tego, co tu mam umieszczać i biorąc pod uwagę, że od ostatniej notki sporo minęło, postanowiłem dać tutaj to info. Bo niezależnie od tego jak to wygląda, nie odechciało mi się pisać, wręcz przeciwnie.  Muzyka nadal jest moją miłością i chcę się dzielić przemyśleniami na ten temat, ale są rzeczy ważne i ważniejsze. W tym momencie jest inna ważniejsza rzecz. Nie mniej zaznaczam, że przerwa potrwa jeszcze ok. 2 miesięcy, natomiast być może w tym okresie dam radę wrzucić tu jakąś notkę bądź dwie. Nie należy się jednak spodziewać regularności. W międzyczasie zapraszam tutaj - gdzie razem z grupą znajomych prowadzony jest tygodnik fotograficznych. Ciekawy projekt.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Followers